dag 11 naar Beverwijk/Heemskerk - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu dag 11 naar Beverwijk/Heemskerk - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

dag 11 naar Beverwijk/Heemskerk

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

21 Juli 2017 | Nederland, Meerestein

Dag 11 naar Beverwijk/Heemskerk
Afgelegd 110 km, totaal 1290 km

In ons motel mochten we nog een lunchpakketje en dat scheelde ons toch een bezoek aan de supermarkt. Eerst op weg naar de ferry in de monding van de Maashaven. Met een catamaran kregen we een kleine snelle rondvaart van 25 minuten langs containerschepen en kranen door de haven naar Hoek van Holland.
Vandaar zoveel mogelijk door de duinen over geaccidenteerd terrein naar IJmuiden. Via 's Gravenzande, Den Haag naar Scheveningen. Om de haven door de stad en tijd voor koffie. Daarna richting Wassenaar, door Katwijk, Noordwijk aan Zee en Zandvoort. Toen via de Kennemerduinen, Duin en Kruidberg en de Heerenduinen naar IJmuiden en over sluizen naar huis, waar we rond 15.00 uur arriveerden.

Ons avontuur is weer ten einde, dank voor alle leuke reacties.
Groeten,
Frans en Hans

• 22 Juli 2017 - 15:17

Nick:

Top gedaan mannen, "petje af" en zonder ongelukjes weer veilig thuis. Kan niet wachten op de volgende fietstocht van jullie met leuke verslagen!
    Hartstikke bedankt voor de dagelijkse updates. Hartelijke groet Nick

• 22 Juli 2017 - 15:19

Annet:

Allereerst:Welkom thuis.

Wat hebben jullie weer veel kilometers afgelegd in ons kikkerlandje. Nederland is op de fiets toch heel wat groter dan je denkt.
    Wij hebben weer gesmuld van jullie belevenissen. Nu kunnen de beentjes wel even op tafel onder het genot van een lekkere versnapering.
    Geniet van het week end

• 22 Juli 2017 - 16:17

Anneke Tanneke.:

Super Tour weer! Mannen.Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen!!Grroetjes.

• 22 Juli 2017 - 17:01

Fons:

Goed gedaan mannen. Dat was weer een mooie tocht als we de verhalen mogen geloven, en dat doen we natuurlijk. Als we niet meer weten wat we willen fietsen, kunnen we altijd bij jullie aankloppen als ervaren rotten, toch?
    Bedankt voor jullie verhalen en geniet weer van het thuisfront.
    Groetjes, Hennie en Fons.

• 23 Juli 2017 - 08:16

Bernadette:

Top mannen. Wat hebben jullie veel gezien van onze mooie Nederland. Volgens mij een tweede ronde waard. Nu heerlijk nagenieten.

• 23 Juli 2017 - 14:17

Kaartje:

respect hoor. Welkom thuis

• 23 Juli 2017 - 19:29

Elly:

Hoi Frans en Hans,

Was weer een pittige fietstocht door ons kleine kikkerland. Leuk om jullie verslagen te lezen.
    Petj af weer voor jullie.

Groetjes Elly

• 24 Juli 2017 - 08:03

Karin:

Top mannen. Het was weer leuk om jullie te volgen via waar ben jij nu.

• 24 Juli 2017 - 08:14

Jan En Mies:

Goed gedaan! Heel leuk om de reisverslagen te lezen en jullie zo te volgen.
    Gelukkig weer veilig thuis.

groetjes, Jan en Mies

• 25 Juli 2017 - 18:46

Rob Toman:

Hans en Frans 1290 kilmeter; petje af!