dag 7 naar Asten-Heusden - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu dag 7 naar Asten-Heusden - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

dag 7 naar Asten-Heusden

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

17 Juli 2017 | Nederland, Heusden

Dag 7 naar Asten-Heusden
Afgelegd 116 km, totaal 836 km

Vertrokken met n natte straat en een zekere dreiging op regen.
T bleef echter droog.
Nog 2 keer over de Maas met n pontje bij Lottum en bij Grubbenvorst.
De route leek vandaag ingewikkeld na Roermond met veel draaien en keren. Dat bleek behoorlijk mee te vallen en zodoende hadden we een voorspoedige dag. Ron de middag ging de zon schijnen en werd het warm.
Koffie gedronken met Limburgse vlaai voor € 5. In mijn vakantie had ik betere koffie met heerlijk appeltaart en Baileys met slagroom voor € 3,50 dus dit was geen succes.
De dag ging vandaag via plaatsen als Swolgen, Broekhuizervorst (volgens mij bekend van Joost Nuissl "Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben."), Lomm, Venlo, Blerick, Baarlo, Oyen, Beesel, Asselt, Roermond, Wessem, Panheel en jammer genoeg net niet door het pittoreske Thorn. Daarna terug naar het Noord-westen via Grathem, Nederweert, Someren naar onze B&B Maryland.
Dit is bij uitstek de beste overnachtingsplaats van deze vakantie. Een prachtig huis uit 2006, mooie kamer, een eigen stuk tuin, snoepjes, koffie met koek zelf pakken en een ijskast met gekoeld bier.Ca. cijfer een 10-plus. Een absolute aanrader

Morgen vooral naar het westen door Brabant richting Etten-Leur.
Groeten,
Frans en Hans

• 18 Juli 2017 - 07:43

Karin:

Mannen jullie doen het weer geweldig. Suc6 weer morgen en dan staat er vast wel weer een heerlijk biertje voor jullie klaar op de plaats van bestemming!

• 18 Juli 2017 - 08:05

Bert:

Goed bezig mannen. Morgen op tijd proberen binnen te zijn voor het onweer los barst. Maar neem onderweg wel de tijd voor een goede koffie met een goed stuk vlaai of gebak. En dan einde dag uiteraard het wel verdiende biertje.

• 18 Juli 2017 - 08:18

Yvonne (ING):

Hi Mannen, het gaat goed! leuk weer om jullie ervaringen weer te volgen. Vandaag nog een prima weertje om te fietsen. Zal morgen ook voor jullie een bloedhete dag worden, dus vroeg vertrekken en bijtijds de kroeg in voordat het slechte weer losbarst. Suc6!