dag 0 - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu dag 0 - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

dag 0

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

10 Juli 2017 | Nederland, Meerestein

Dag 0
Dinsdag 11 juli gaan Frans en Hans weer een fietstocht maken. Dit maal een tocht van 1300 km binnen Nederland.
De overnachtingen zijn reeds geboekt in: Zurich, Groningen, Coevorden, Oldenzaal, Arnhem, Tienraij, Asten-Heusden, Etten-Leur, Vlissingen en Oostvoorne.
Dagelijks zullen we een verslag maken van onze belevenissen.
De etappes gaan via het bekende fietsknooppuntennetwerk.
Het plan is morgen om 8 uur te vertrekken. Langs de kust door de duinen, langs de Hondsbossche Zeewering naar Callantsoog, dan om het Amstelmeer naar Den Oever, de Afsluitdijk over en dan langs de kust naar Zurich.

• 11 Juli 2017 - 11:52

Karin Bakker:

Jeetje wat leuk, weer lekker lezen bij een bakkie koffie!
    Verheug me alweer op jullie verhalen!
    Succes en hopen op een beetje mooi en in ieder geval droog weer.

• 11 Juli 2017 - 11:58

Richard:

Mooie route.! Veel plezierige en veilige kilometers gewenst. We zullen de verslagen weer met plezier gaan lezen.

• 11 Juli 2017 - 12:10

René Kuiper:

Goede reis met hopelijk mooi weer!

• 11 Juli 2017 - 12:35

Toon De Wit:

Heel veel plezier en denk er om gezond weer terug.
    Zal jullie fietstocht weer met plezier volgen.
    Succes

• 11 Juli 2017 - 13:03

Yvonne (ING) :

Hi Mannen, weer veel plezier, wij volgen jullie tour weer nauwlettend.
    En jullie krijgen ieder geval beter weer dan de vorige tocht.
    Suc6!

• 11 Juli 2017 - 13:17

Nick:

Hi Frans en Hans, weer een schitterende uitdaging voor de boeg van wel 1300 km. Heel veel plezier toegewenst en ik verheug me op de altijd leuke dagverslagen ! Hartelijke groet, Nick

• 11 Juli 2017 - 16:25

Henk Rutten:

Veel succes en veel plezier mannen. Hou het uitwendig droog en inwendig vochtig. Have fun!

• 11 Juli 2017 - 18:26

Frank:

Ziet er goed uit mannen. Succes en veel plezier.

• 11 Juli 2017 - 18:30

Leonie:

Alvast sterkte en succes voor de 'aftrap' morgen: ik zag net een weerbericht met stevige regen en nog steviger wind ... De Afsluitdijk heb ik twee weken terug zelf voor het eerst gedaan (met Remco), pffff, da's wel 'n dingetje waar je jezelf tegenkomt als de wind niet mee-zit!! Prachtige route hebben jullie uitgezet!

• 11 Juli 2017 - 18:36

Rob Toman:

Wat een feest Frans en Hans. Doen jullie goed. Ik lees jullie verslagen sowieso. Af en toe een foto svp. Redt Jannie het Frans? Helemaal in d'r uppie, zielig hoor. Of moet ik denken aan dat beroemde spreekwoord met die muizen en die poes die effies van huis is!

• 11 Juli 2017 - 18:37

Rob Toman:

Overigens morgen een paar buitjes! Moet dan wel aan jullie denken zoals het in Frankrijk destijds is gegaan!

• 12 Juli 2017 - 08:37

Jan En Mies:

Wat leuk dat jullie deze uitdaging weer uitgaan. Geweldig!
    Alvast sterkte en succes. We zullen jullie volgen.

• 12 Juli 2017 - 09:17

Karin Van Der Schouw:

Hi Hans, leuk dat je ons weer meeneemt in jullie fietsavontuur door Nederland. Suc6 Frans en Hans.

• 12 Juli 2017 - 17:25

Gerrit Jan Sluis:

Veel succes en veilige kilometers.

• 13 Juli 2017 - 09:42

Henk En Mar:

Mannen,
    Heel veel fietsplezier. We volgen jullie weer.
    Frans, had je zeker bijna de verkeerde fiets genomen ?