Dag 7 - Reisverslag uit Ospel, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Ospel, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Hans en Frans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

16 Juli 2018 | Nederland, Ospel

Van Valkenburg naar Ospel via Maastricht
Afgelegd 81 km, totaal 753 km

Gisterenavond lekker gegeten en gedronken in het centrum van Valkenburg.
Ongelooflijk hoeveel horeca-gelegenheden daar zijn. Stratenvol terras aan terras.
Vanmorgen eerst naar Maastricht om het Pieterpad af te maken. Maastricht is momenteel een grote put en dat is tamelijk lastig met fietsen met fietstassen.
Het Vrijthof was gebarricadeerd vanwege de concerten van Andre Rieu.
Dus toch niet zo lang in Maastricht gebleven.
De terugtocht ging via lange rechte wegen, via Lanaken, Maasmechelen, Maaseik, Stramproy en Weert naar Ospel, waar we rond 15.00 uur aankwamen.
Als het goed is worden de berichten nu weer gepushed. Volgens de beheerder van waarbenjij.nu was er een bug, die is verholpen
Van de afgelopen dagen zijn de berichten gewoon te lezen via de site.
Inmiddels brengenwij ons vochtpeil weer in orde in Nederweert, daar is kermis en we 'genieten' van een blaoskapel.

Groeten,
Frans en Hans

• 16 Juli 2018 - 18:54

Nick Piscaer :

Pushberichten komen weer goed door. Vanwege het warme weer hebben jullie wel wat extra biertjes verdiend .....en de komende dagen blijft het warm...dus uitstekend fietsweer. Veel plezier en een veilig vervolg van jullie avontuur toegewenst, hartelijke groet, Nick

• 17 Juli 2018 - 06:57

Karin Bakker:

Alle pushberichten kwamen gister na elkaar binnen :-)
    Maarre jullie zijn lekker op weg hoor en dat met die warmte!
    Nog veel plezier met de terugreis!