Dag 6 - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Hans en Frans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

15 Juli 2018 | Nederland, Valkenburg

Dag 6

Van Boxmeer naar Valkenburg
Afgelegd 123 km, totaal 672 km

Vanuit het vertrek al flink zonnig en warm.
In het begin een beetje zoeken naar de juiste weg, maar ging later steeds beter.
Vandaag door een aantal grotere plaatsen zoals Venray, Venlo, Maasbracht, Sittard en Geleen naar Valkenburg.
Op het laatst werd het wat geaccidenteerd en bij Klimmert ook echt ff klimmen.
Rond 16.00 uur bij het hotel in het centrum. In ieder geval op tijd voor de voetbal.
Morgen eerst naar Maastricht om de finish van het Pieterpad te halen en daarna weer richting huis.
Overigens zijn we de gehele fietstocht weinig wandelaars tegen gekomen.

Groeten,
Hans en Frans

• 15 Juli 2018 - 23:12

Nick Piscaer :

Woouw Hans & Frans, jullie tocht gaat voortvarend ! Mijn complimenten! De "push berichten" per email komen vanaf dag 4 helaas niet meer door, maar ik lees elke dag even jullie avonturen en reisverslag. Hardstikke leuk, hartelijke groet, Nick

• 16 Juli 2018 - 07:08

Hans En Frans De Boer/Kuijpers:

Nick, het klopt dat de mailtjes niet meer binnenkomen. Tot dag 4 ging alles goed. Helaas doet de site niet wat hij belooft. Oorzaak onbekend. Toch leuk dat je ons weer volgt.
    Groet Hans en Frans.

• 16 Juli 2018 - 09:33

Edwin:

Gaat wel snel zeg, deze keer. Fietsen jullie te snel?

• 16 Juli 2018 - 16:42

Mariëtte:

Beetje te doen met de warmte? Respect voor jullie hoor!!!

• 16 Juli 2018 - 17:29

Bernadette:

Volgende keer het westen van Nederland. Met dit weer zeker geen straf.