Dag 5 - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Hans en Frans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

14 Juli 2018 | Nederland, Boxmeer

Dag 5

Van Laren naar Boxmeer
Afgelegd 111km, totaal 549 km

Op met een zonnetje rond 7.30 op een prima terras vd Pipowagen. Goed gepeild totdat we stukje Duitsland in moesten. De tweede keer dat we Dld in gingen werden we door een Nederlander erop gewezen dat de pijlen daar rood zijn. Dat ging even goed totdat op een t-splitsing geen knooppunt werd aangegeven en toen weer ff met de fietscomputer terug naar de route.
Rond 15.20 uur bij de B&B. Gereden via plaatsen als Lochem, Vorden,zelhem, Doetichem, Zeddam, Emmerich, Pannerden met een voetpont over de Rijn naar Millingen, Groesbeek en Gennep.

Het verschil tussen Pipo en de B&B is levens groot. Hier een mooie ruime kamer boven met een schitterende badkamer en WC.
Beneden een kleine kantine met een zitje en tv en een ijskast met koude biertjes. Voor de rest is het hier een boerderij met heel veel paarden.
Veel ruimte en eigenlijk heel primitief naar lekker luxe.
Jur is geslaagd voor z’n examen, morgen naar Valkenburg en de verwachting is dat het flink heet wordt.

Groeten, Frans en Hans

PS de melding van dag 4 is niet bij iedereen aangekomen. Wilt u die nog lezen kan dat via de reisverslagen.

• 14 Juli 2018 - 19:16

Hans En Frans De Boer/Kuijpers:

De verslagen van 4 en 5 zijn wel geplaats, enkel niemand ontvangt hiervan een bericht

• 16 Juli 2018 - 16:35

Trees:

Ik lees nu 3 verslagen achter elkaar .... heel leuk om allemaal te lezen. Succes