dag 3 naar Coevorden - Reisverslag uit Poppenhaar, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu dag 3 naar Coevorden - Reisverslag uit Poppenhaar, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

dag 3 naar Coevorden

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

13 Juli 2017 | Nederland, Poppenhaar

Dag 3 naar Coevorden
Afgelegd 113 km, totaal 376 km

Al fijn weer bij t vertrek, niet koud, af en toe n zonnetje en bijna geen wind.
Eerst de stad en toe de provincie Groningen uit. Toch fijn dat we geen slachtoffer van n aardbeving zijn geworden. Af en toe zagen we best wel hele kleine haarscheurtjes in t asfalt.
In Drente hadden we de hele dag het gevoel rond te rijden in het Openluchtmuseum met al die mooie boerderijen met (gedeeltelijk) rieten daken. Verder de nodige hunebedden en grote zwerfkeien tegen gekomen.
Veel gereden door bossen via Zuidlaren naar Rolde en Drouwenerzand.
Bij de koffie aan de praat met een boswachter die een typetje van Van Kooten en nog beter van De Bie kon zijn. Als we op n zeker moment niet waren opgestapt dan hadden we er waarschijnlijk nu nog gestaan.
Via Exloo en Emmen kwamen we rond 15.15 uur in Coevorden. Eerst n biertje op het gezellige dorpsplein (waar we later ook prima hebben gegeten) en toen naar de mooie B&B.
Morgen naar Oldenzaal. Hemelsbreed niet heel veel, maar via de route net zo lang als vandaag.

Nog even een opmerking over de datum van de verslagen: 1 juli 1970. Dat is een fout in de app of de site.

Groeten,
Hans en Frans

• 13 Juli 2017 - 22:05

Ina:

Klinkt weer top mannen

• 13 Juli 2017 - 22:26

Irene:

Klinkt goed! En fijn dat alles voorspoedig gaat!

Veel succes en plezier!

• 13 Juli 2017 - 22:40

Nelly:

Wij zijn ooit een keer in Exloo op een camping geweest. Veel gefietst.
    Leuk om te lezen waar jullie allemaal komen.

• 14 Juli 2017 - 08:39

Kaartje:

Mooie dag geweest !! Lekker hè Frans dat malt Bier !!

• 14 Juli 2017 - 10:00

Monique Van Schie:

Hey Hans en Frans,
    Wat leuk om jullie verslagen weer te lezen! Geweldig!
    Heel veel plezier en succes in ons kikkerlandje, het is prachtig inderdaad waar jullie nu zijn.
    Geniet en tot ziens!
    @Hans, na de zomer een keer een lunchafspraak plannen?
    Groetjes,
    Monique

• 14 Juli 2017 - 14:28

Rob Toman:

Ons kikkerlandje is toch nog best groot! Toch?

• 14 Juli 2017 - 16:09

Fons:

Hoi mannen,
    Hij gaat weer lekker zo te lezen. Jullie zitten toch niet per ongeluk op het Pieterpad, hè, want veel van die plaatsen die jullie noemen kennen wij van het wandelen daar. Maar dan wel wat minder kilometers op een dag dan jullie hoor!
    En blijkbaar voldoende conditie om ook na aankomst nog lekker te genieten, heel goed. Zo zie je maar het belang van een goede voorbereiding.
    Geniet van jullie verdere tocht.
    Groetjes van Hennie en Fons.