dag 3 naar Gieten - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu dag 3 naar Gieten - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

dag 3 naar Gieten

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

01 Januari 1970 | Nederland, Gieten

Dag 3 van Havelte naar Gieten
Afgelegd 115 km, totaal 395 km
Al zonnig in t vertrek, niet heel warm 14 graden, zeker in t bos in de schaduw.
Allereerst naar Kamp Westerbork. Indrukwekkend, maar dat is natuurlijk ook n clichee.
Daarna naar Grolloo, t Cuby and the Blizzardsmuseum. Leuke foto's in t straatje. Toen naar Assen, Zuidlaren (gezellig druk en n bakkie koffie in de zon), Veendam en toen naar Gieten.
Tegen de avond eerst wat biertjes tussen de vrijgezellen van onze leeftijd en toen t begon te regenen daar ook maar de prima biefstuk genomen. Er kwamen ook nog enige golfers, die werden door ons en de vrijgezellen in hun korte en rode broeken door ons en de vrijgezellen niet echt welkom geheten.
Al met al een relaxte dag en toch 16.00 uur op onze slaapplaats, n eenvoudig hotel.
Morgen naar Markhausen. De voorspelling van t weer is niet best morgen, veel regen, maar wel wind mee. Hopelijk net zo veel geluk als zaterdag.

Groeten,
Hans en Frans

• 27 Juli 2015 - 12:37

Henk Rutten :

Hoi Hans en Frans, leuk om de eerste verslagen te lezen. Nog veel succes en plezier onderweg en geniet van alle lekkere biertjes.

Groetjes, Joe Dalton.

• 27 Juli 2015 - 15:47

Marjolein:

Hoi pa en Frans!
    Goed bezig mannen! Niet eens even doorgereden naar grunn? Succes nog!
    X vanuit Indonesië!

Hans en Frans

Op 10 mei willen wij vertrekken per fiets naar Santiago de Compostella. De bedoeling is ook terug te fietsen. Frans Kuijpers uit Beverwijk is 65 jaar en Hans de Boer uit Heemskerk is 61 jaar.

Actief sinds 06 April 2013