We gaan weer op pad - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu We gaan weer op pad - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

We gaan weer op pad

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

16 Juli 2015 | Nederland, Meerestein

Vrijdag 24 juli is het zover Frans en Hans gaan weer op pad. Dit keer wordt het een stuk van de Hanzeroute. We gaan via Arnhem, Zwolle naar Havelte en Gieten. Dan fietsen we door naar Duitsland. Via Markhausen, Bremen en Hamburg fietsen we tot Luneburg. Daar gaan we van de route af naar het zuiden richting Braunschweig waar we de route weer oppakken.Vanaf Braunschweig gaan we via Soest (du), Koln de grens over naar Roermond om dan via Venlo, Nijmegen en Tiel weer naar huis te rijden waar het bier hopelijk koud staat.

• 16 Juli 2015 - 19:23

Cees:

Wat goed! Veel succes en fietsplezier!

• 16 Juli 2015 - 19:53

Toon:

Frans en Hans,
    Heel veel succes en vooral veel plezier.
    Ik zal jullie verrichtingen op de voet volgen.
    En gezond weer thuis hè.

Groetjes,
    Toon en Diny

• 16 Juli 2015 - 20:05

Fons:

Hoi Frans en Hans,
    Dat ziet er weer leuk uit. Voor ons even teveel kilometers, wij houden het bij de Zuiderzee-route. Morgen gaan we op pad maar we zijn op tijd terug om jullie te gaan volgen. Heel veel plezier en geniet ervan! En ik zou niet wachten met het bier totdat jullie thuis komen.

Groetjes,
    Hennie en Fons.

• 16 Juli 2015 - 20:37

Marjolein:

Dat biertje hebben ze onderweg nog nooit laten staan volgens mij! Succes heren! Tegen die tijd even Skypen als ik Indonesië zit! X

• 16 Juli 2015 - 21:26

MJ:

Wat leuk! Jullie hebben de smaak te pakken! Succes en graag lezen wij het reisverslag!groeten uit Alkmaar

• 16 Juli 2015 - 22:35

Annet En Johan:

Hey mannen,

Wat een lef om het nog een keer te wagen, jullie deinzen ook nergens voor terug, dapper hoor.
    Wij wensen jullie mooie en veilige kilometers en heel veel plezier samen. Geniet ervan.
    Groetjes Johan en Annet

• 16 Juli 2015 - 23:28

Nick Piscaer:

Hey tijgers, heel veel plezier met jullie nieuwe avontuur en laat ons svp dagelijks meegenieten van jullie belevenissen en anekdotes, we kijken er naar uit! Groet, Nick

• 17 Juli 2015 - 08:26

Karin Bakker:

Ook hier wacht ik weer met smart op jullie avonturen om de dag mee te beginnen!
    Heel veel plezier en hopelijk mooi weer en een mooie omgeving.

• 20 Juli 2015 - 07:58

Han:

Dat zijn heel wat kilometers.
    Voor mij is dit echt over-the -top, maar als je fun hebt rijdt je heel wat kilometers soepel onder de wielen weg, denk ik.
    Toch weer een mooie uitdaging om dit fietsplan te volbrengen.
    Heel veel plezier en houd de fiets en jezelf in goede conditie.

• 20 Juli 2015 - 08:17

Jan En Diana Veldhuis:

Hoi Frans en Hans,

Heel veel mooie fietskilometers en prachtig weer toegewenst. We gaan de hele reis volgen.

Groeten Diana en Jan

• 20 Juli 2015 - 09:28

Marianne En Henk :

Hé kanjers,
    Maak er weer een mooie rit van, uiteraard volgen we jullie.
    Heel veel fietsplezier en hou alles heel !

groetjes,
    Mar en Henk

• 21 Juli 2015 - 13:30

Jan En Mies Peeters:

Hallo Hans en Frans,
    Dat is een prachtige tocht! Wij volgen jullie op afstand.
    Komen jullie op de terugweg langs Malden, ook hier staat het bier koud!!
    Veel plezier, geniet ervan. Enne veilig thuis.

groeten Jan en Mies

• 22 Juli 2015 - 15:54

Bert W.:

Hans en Frans,

Ik ga jullie verslagen weer met veel belangstelling (en ik verwacht ook veel plezier :) ) volgen. Ik wens jullie heel veel success op deze mooie route. Enne........, Frans jou wil ik vragen af en toe een beetje mededogen te hebben met Hans.

Groet en success,
    Bert W

• 26 Juli 2015 - 18:21

Gerrit Jan:

Veel fiets plezier Frans en Hans. Kan ik de komende tijd weer een beetje genieten van jullie fiets verhalen..