dag 0 morgen vertrekken we naar Praag - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu dag 0 morgen vertrekken we naar Praag - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Hans en Frans Boer/Kuijpers - WaarBenJij.nu

dag 0 morgen vertrekken we naar Praag

Blijf op de hoogte en volg Hans en Frans

10 Juli 2014 | Nederland, Meerestein

Dag 0 Morgen beginnen we een nieuwe fietstocht naar Praag.
De route loopt via Arnhem, Emmerich, Paderborn, door het Thuringerwald, langs de Werra naar het Fichtelgebergte, via Cheb, Plzen naar Praag.
We zullen naast nogal wat rivieren fietsen zoals de Rijn, Lippe,Diemel, Wezer, Werra, Main, Berounka en de Moldau.
De bedoeling is uiterlijk 26 juli in Praag te zijn want anders missen we de trein terug.
De tocht is in totaal zo'n 1200 km dus dat zou toch moeten lukken.
Hans is zojuist weer redelijk hersteld van een lichte kater, maar dat had waarschijnlijk met het voetbal van gisterenavond te maken.
Elk nadeel heeft zijn voordeel. We waren al gewaarschuwd in de heimat ons gedeisd te houden tussen de Duitsers, maar als wij ons zondag slim als fans van Duitsland gedragen en ze winnen ook nog dan hebben we voor eerst van ons leven plezier van een Duitse overwinning. Alleen zorgen dat dat dan de volgende dag niet weer tot n kater leidt.
Zwager Erwin heeft al gevraagd om vooral weer van de biermerken op de hoogte te worden gehouden en daar zal voor gezorgd worden.
De lijven zijn getraind, de tassen gepakt en de fietsen in orde. Kortom we zijn er klaar voor.
Als we over wifi beschikken zullen we per dag weer een bericht verzenden. Op de site www.fransenhans.waarbenjij.nu hebben we een nieuwe reis geopend.
Hopelijk zorgen de emails voor een juiste routing en anders moet boven in de site in de groene balk de fietstocht naar Santiago de Compostela worden gewijzigd in Frans en Hans naar Praag.

Groeten en tot ziens,

groet Thea

• 10 Juli 2014 - 19:04

René Kuiper:

Frans en Hans,

Maak er een mooie tocht van!

Groetjes,

René Kuiper

• 10 Juli 2014 - 19:26

Nick:

Hans en Frans, heel veel plezier met deze nieuwe uitdaging en hou ons vooral dagelijks op de hoogte met humor doorspekte reisverslagen, groet Nick

• 10 Juli 2014 - 21:22

Petra Hartendorp:

Hans en frans,
    Veel plezier en goed weer.
    Zal jullie volgen.

• 10 Juli 2014 - 22:22

Annet:

Hoi mannen,

Dit wordt wederom een hele opgaaf. Maar dat gaat jullie zeker weer lukken.
    Veel plezier en hou ons op de hoogte van alle kommer en kwel, ha ha ha.

groetjes Johan en Annet

• 10 Juli 2014 - 22:34

Cees:

Veel succes en plezier, mannen!

• 10 Juli 2014 - 22:57

Toon:

Mannen heel veel succes en fietsplezier ik zie met belangstelling jullie berichten tegemoet.

• 11 Juli 2014 - 07:13

Meiden GOR Secretariaat :

Hi Hans en Frans,
    veel plezier, mooi weer en doe voorzichtig en laat ons weer genieten van jullie verhalen.

• 11 Juli 2014 - 07:40

Annemarie:

Heel plezier, mannen!!

• 11 Juli 2014 - 10:05

Henk :

Beste Frans en Hans,

Alweer een pelgrimstocht????
    Heel veel sterkte en gezondheid enne veel foto's / verhalen maken..........

• 11 Juli 2014 - 10:24

Kees:

Hoi mannen, ik zou jullie nog gebelt hebben voor het vertrek,
    maar helaas helemaal vergeten sorry. Desalnietemin wensen wij jullie een fijne
    en mooie tocht met hopenlijk beter weer dan naar Santiago. Veel succes

gr. Kees en Sita.

• 11 Juli 2014 - 12:09

Henk Rutten:

Hallo mannen,

Een heel goede reis en veel mooi weer. Ga genieten en niet te veel bier drinken! (geintje).

• 11 Juli 2014 - 14:40

Karin Burger:

Hou Hans en Lytze Frans, heel veel succes. De lage dames letten wel op Sjans.